сряда, 8 юни 2016 г.

Днес е моят ден:), рожден! Козуначена торта - 2

Ето ме пак - пораснала, помъдряла и празнична! 
Иначе съм си все същатасъщата!

Миналата година си пожелах това:
" пожелавам си най-близките ми хора да са живи, здрави и щастливи - така и аз ще бъда щастлива. Иначе чисто битово - може би нова работа или поне удовлетворение в тази насока, повече спокойствие и почивка и разбира се тук-там по някое пътешествие - наблизо или надалеч!!!"

Е, сбъдна се, ама съвсем, заради което считам себе си за добър орисник, и благодаря на всички вас, които с най-чистите си мисли подкрепихте пожеланията ми, дадохте им позитивната си енергия и заедно ги превърнахме в реалност!

За следващите 365 дни бих повторила пожеланието за здраве - за мен и близките ми! 
Бих си поискала време - за приятели и почивка, за хобитата ми, за четене, за пътуване, пътуване, пътуване!
Новата работа да ми носи все същото удовлетворение и  удоволствие от общуването с новите чудесни колеги и професионалисти.
Тази пролет си намерих на два пъти четирилистни детелинки - нарекох ги на дъщеря ми - тя е нашето щастие с татко и! Дано всичко около нея да бъде прекрасно, доставящо и на нея, и на нас щастливи мигове!
Какво друго да си пожелая - да ви посрещам в блога си винаги с най-добри чувства и гостоприемство, като скъпи гости и да ви оставям да си тръгнете от тук доволни, сити и усмихнати:) Бих си пожелала нови срещи, както с тези от вас, с които сме приятели,  така и с тези, с които се познаваме  или тепърва ще се запознаем и на живо!
Дано, дано, дано...


Това не е тортата за рождения ми ден, но не мога да не ви почерпя виртуално:) днес!
Тази правих преди месец, по друг повод, но така и не намерих време да напиша рецептата и да я публикувам! Ето я - вкусна, сочна и грееща, ако решите да си я приготвите - няма да съжалявате!


 Козуначена торта 2 




Продукти:
1 смокинов козунак по рецепта от тук
250 гр маскарпоне
400 гр заквасена сметана
220 гр млечен продукт от Лидл(подобен на извара)
150 гр захар
1 компот от праскови (купих на Cleever от Била, хубав е)

Приготвяне:

Първо разбъркваме добре с миксера продуктите за крема - сметаната, маскарпонето, изварата и захарта. Нарязваме на тънки, около 1 см филийки козунака. Нареждаме го в тортена форма, сиропираме със сока от компота, мажем с крем, нареждаме филийки от прасковите, отново блак, крем, плод, накрая измазваме с крем и украсяваме с резенчета праскови. Много свежа и ароматна тортичка се получи! Така и не успях да щракна хубаво парче, преди да бъде погълнато лакомо:))











37 коментара:

  1. Честит Рожден Ден,мило приятелче! Жива и здрава и все така прекрасна!
    Прегръщам те силно силно и горещо горещо! Ти си един истински приятел за мен! Липсваш ми много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аленко, прегръщам те горещо и аз, защото намерих в твое лице истински приятел. Надявам се дружбата ни да устои и на време и на разстояние и като станем стари баби да се разхождаме покрай брега на морето заедно и да си разказваме хубави спомени!
      Благодаря за пожеланията!

      Изтриване
  2. Веси,
    от сърце ти желая здраве.Когато човек е здрав намира време и сили за всичко останало.И все повече вдъхновение при списването на твоя блог, нови и интересни идеи и рецепти.За мен, макар и виртуално ти си един чудесен човек - мил, внимателен, чувствителен и взискателен към всичко, което сътворяваш.
    Весел празник, наздраве и честито !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, първо да ти благодаря - и за днешните пожелания, и за винаги внимателното отношение и хубавите думи, които намираш да ми кажеш! И да кажа и аз, че също много ти симпатизирам, дано ако някой ден живота ни срещне, да се покрият представите ни една за друга! Прегръдка!

      Изтриване
  3. Честит рожден ден, Веси!
    Желая ти много здраве, щастие, любов и късмет - за теб и за любимите ти хора!
    Весел празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Илианка! Кога ще ми покажеш Ловеч ти?:))

      Изтриване
  4. Честит рожден ден Веси!
    Здраве и любов!
    Прекрасна торта!
    Весел празник! Наздраве!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Иван, както винаги - много уважителен, благодаря!

      Изтриване
  5. Честит рожден ден, Веси! Много здраве и щастие ти желая.

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден, Веси!
    Бъди здрава и щастлива с любимите ти хора!
    Прекрасна торта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, мерси и за пожеланията и за похвалата!

      Изтриване
  7. Честит рожден ден, Весе!
    Нека каквото и този път си пожелала, да ти се сбъдне двойно.
    Много здраве и късмет ти желаем.
    Бъди все така чаровна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хе-хе, дано, Дзвер - ти ще си виновника за двойното:)Благодаря!

      Изтриване
  8. Честит рожден ден, Веси!
    Бъди здрава!

    ОтговорИзтриване
  9. Честита да си, Веси! Първо искам да ти пожелая да си здрава, да си все така позитивна и усмихната и да продължаваш да ни показваш хубавите рецепти, които приготвяш за семейството си! Бъди вдъхновена и открадвай време за блога, за стиховете и за всички хобита, които те зареждат! Весел празник и безброй усмивки! Наздраве!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди, мнооого хубави неща си ми написала! Благодаря ти!

      Изтриване
  10. Честит рожден ден, Веси!
    Здраве, щастие и много обич ти пожелавам от все сърце!
    Бъди винаги все така мила, позитивна и усмихната!
    Весел празник! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси, много ме хвалиш и си ме затрупала с хубави пожелания:)

      Изтриване
  11. Честит рожден ден, Весе,
    така хубаво си подредила желанията си за следващите 365 дни...,
    и от мен - нека се сбъдват, да те радват и правят щастлива!
    Чудесна торта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък ти благодаря за двойните пожелания и винаги топлите думи, които ми отправяш!

      Изтриване
  12. Честит рожден ден и от мен, Веси! Бъди здрава и сияеща от щастие!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит рожден ден и от мен, Веси! Бъди здрава и сияеща от щастие!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Ооо, Веси! Да си ни жива и здрава! Много усмивки и прегръдки от мен и все така да ни радваш с присъствието и емоциите си. Пожелавам ти всички твои желания да се сбъднат, а обичното ти семейство все така да те прави една щастлива и обичана жена!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Майче, с удоволствие бих приела и на живо пожеланията и прегръдките ти! Поздрави!

      Изтриване
  15. Веси, с мъничко закъснение приеми сърдечните ми поздрави за рождения ти ден. Желая ти здраве, бзкрайно щастие и неземна обич! Желая ти удовлетворение, спокойствие и неизборими вълнуващи преживявания. Бъди винаги този добър човек! Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, добрите пожелания са винаги навреме, благодаря ти за чудесните послания!

      Изтриване
  16. Честит рожден ден, Веси! Със закъснение, но от все сърце ти пожелавам здраве, щастие и късмет!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, добре си дошла и на патерица:)
      От сърце ти благодаря!

      Изтриване
  17. Веси, извини ме за късното включване, но то е защото нося много пожелания за здраве, щастие, късмет, любов и вдъхновения!:) Честит рожден ден, мила, жива и здрава да си! Чудесна почерпка!

    ОтговорИзтриване
  18. Е, как няма да те извиня Кате, с цяла торба пожелания, и с чара, който притежаваш и прозира дори и зад монитора:)) Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  19. Честит рожден ден и от мен,Веси,с пожелание да се орисаш и тази година така сполучливо и всичко мечтано да бъде отчетено като сбъднато до следващия рожден ден!Тортата с козуначето е приказна и убедена съм много вкусна,а другата за колегите с черешките звучи адски съблазнително!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, благодаря ти за прекрасните пожелания, с вашата положителна енергия - не се съмнявам!
      Извини ме, обаче, че пропуснах тук да напиша(но сега добавих), както при козуначната торта 1, че смокиновия козунак е по твоята рецепта! Прегръдка!

      Изтриване
  20. Весенце,честит рожден ден и от мен на патерица,но с мноооого прекрасни пожелания за теб!Бъди здрава,щастлива,все така чаровна и усмихната млада жена!
    Все те добавям в блога и все не ми излизаш наред с другите блогове-нещо май не правя както трябва....
    Прегръщам те и те целувам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, благодаря за всички хубави пожелания:)
      Ще те черпя непременно като се видим, за "младата жена":))
      Не е страшно за блога, когато се сетиш - ще надничаш. Прегръдка!

      Изтриване