понеделник, 2 март 2015 г.

Вегетарианска шкембе чорба с кладница

Тук ви показах една фалшива шкембе чорба, сега е ред на друга, още по-фалшива, т.е. без месо. А скоро ще пусна и оригиналната, т.е. с шкембе:))


Вегетарианска шкембе чорба с кладница



Продукти:


500г гъби кладница - култивирани
2 с.л. масло
200 мл прясно мляко
червен пипер
черен пипер

1 с.л. брашно
сол

Приготвяне:




Гъбите се нарязват на ивички и се варят 20 минути в подсолена вода. Малко преди да се свалят от огъня се запържва брашното в маслото, добавя се червения пипер и млякото. Запръжката се излива в супата. Прибавя се черен пипер. Може да се сервира, като всяка шкембе чорба с оцет, чесън и лют пипер

На вкус не толкова, но на вид абсолютно изглежда като истинско шкембе.




10 коментара:

  1. Хахаха! Весе, уби ме с тази рецепта, ама в добрия смисъл на думата! Това непременно ще го опитам, да знаеш! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми харесва(ама аз си я обичам тази гъба), дано и на теб!
      Гледай да е прясна, за да не е жилава.

      Изтриване
  2. Повече от прекрасно,Веси!Сипвай.....:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да сипвам аз, ама скоро не съм правила, пак със стара рецепта съм. Но, имам във фризера, мога утре да сложа едно фалшиво шкембе:))

      Изтриване
  3. Вярно си я описала, Веси! Аз бих добавила, че и много по-бързо се приготвя от оригиналната шкембе чорба :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ооо,Веси,ама много ми харесва тази рецепта и непременно ще я приготвя,супер е!В аванс поднасям поздравления за утрешния национален празник,да ти е честит!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, ще се радвам да приготвиш и дано се хареса!

      Изтриване
  5. Ех, все ще ме накараш да търся продукт за готвене:). Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петя, аз дори се бях зарибила да си отглеждам на терасата, добре че ми мина...:)

      Изтриване