събота, 4 октомври 2014 г.

Запеканка с кайма, праз и гъби

Макар в главата ми да има хиляди рецепти, а в нета - необятен брой - има такива дни, в които вечер след работа се чудя какво да приготвя за вечеря. Наличните ми  продукти бяха кайма, праз, гъби, картофи, ориз...Е, това ми хрумна, но се получи толкова вкусно, че бързам да го споделя. Смятах да направя и картофено пюре за гарнитура, но не ми стигна времето:)



Запеканка с кайма, праз и гъби


1/2 кг кайма
1 стрък праз лук
1/2 кг гъби
5-6 триъгълничета топено сирене
чубрица
сол
черен пипер
олио
галета
2 яйца

Приготвяне:



В голяма купа омесваме каймата с нарязаните гъби, праза на ситно, нарязаното на парченца топено сирене, яйцата и подправките.
В правоъгълна тавичка 20/30 см застиламе хартия за печене, намазваме с олио и поръсваме с галета. Разстиламе каймата в тавичката и запичаме във фурната. Сервираме нарязано на парчета, с гарнитура от картофи и салата. Ние си хапнахме с чушките с мляко на фурна. Много е вкусно и засищащо.





7 коментара:

  1. Радвам се ,че побърза да споделиш вкусотията,Веси!Харесвам този тип импровизации!
    Сладка моя,Веселушке,лека нощ!:))))))И умната утре в избора:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка, радвам се, че ти хареса, да забелязвам, че импровизациите ти са в кръвта - и то успешно! Лека нощ и на теб - и...никога не съм била по-нахъсана от сега при избори и напук на всичка - оптимистична, че това ще е ново начало за страната ни, крайно време е! Почти съм сигурна кой номер от бюлетината ще избереш:)

      Изтриване
  2. Убедена съм, че е страшно вкусно, Веси! Сега ще има да чакам да дойде утре, че да си заситя глада...
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, ще се радвам да опиташ. И ти гласувай за своето бъдеще - не всичко е загубено и все още зависи от всички нас. Прегръдка.

      Изтриване
  3. Веси, много ми хареса твоята импровизация!
    Поздрави и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси, благодаря ти, съботните вечери са ми любими - лежерни!

      Изтриване
  4. Много вкусна запеканка Веси, като за нас е...
    Май събота ще се ходи на пазар за праз...

    ОтговорИзтриване