събота, 23 август 2014 г.

Печен кокосов крем

Хайде да ви подсладя с това вкусно кремче:

 

Печен кокосов крем

Продукти:           
4 яйца
1 консерва подсладено кондензирано мляко ( около 380 гр е)
1 ч.ч. прясно мляко
1/2 ч.ч. чаша кокосови стърготини

Приготвяне:
Разбиваме  яйцата, добавяме кондензираното, прясното мляко и кокоса. Разбъркваме и изсипваме в огнеупорни чашки за крем карамел. Поставяме ги на водна баня във фурната, загрята на 180*С. Печем около 1 час. Вадим, охлаждаме и си хапваме с апетит.

*Идеята е от нета някъде, но не намерих после къде съм я виждала.
Редактиране на публикация

5 коментара:

  1. Ооо, това ще ми вземе ума, не само ще ми хареса... Обожавам кокос! Веси, чудно кремче. :)
    Поздрав сърдечни!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери,подмести се малко,за да се настаня и аз.....Кремът е приказка,Веси...Без значение от къде е дошла идеята,резултатът ти е достатъчен:)!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Ето на това му казвам десерт и половина! Чуден е, Веси!

    ОтговорИзтриване
  4. Аааа я се засрамете, оставете и на мен малко.
    Много апетитна идейка, Весе.
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  5. Момичета, хайде черпя ви всички:))) Макар да го правих преди да пусна блога, когато не бях толкова на "ти" и с останалите блогове, така че ако някой си познае рецептата (макар да се съмнявам, че толкова точно съм запомнила) да се обади - ще добавя източника с удоволствие!

    ОтговорИзтриване