петък, 25 юли 2014 г.

Честит рожден ден, Бистра!

Сигурно с предния пост доста ви стреснах и за да не си помислите, че работя в зверилник (коeто не е съвсем невярно), все пак да ви успокоя, че се намират и свестни ("бели" ) хора, е, може да са малко, но се радвам, че ги има!
Колежката ми рожденничка е една от тях, както и другите, удостоени с честта да споделим празника и. Съдадохме си традиция от време на време да се виждаме извън работа, или в почивен ден, или след работно време, както беше днес. Много приятно си изкарахме. Моето участие в организацията се сведе до участие в подаръка, който и купихме и до това:


24 юли

Задача ми даде бон - Бончева днес -
във рими довечера да те поздравим...
Нелека задача, изпадам в унес...
И мисля...дали ще ми провърви?

Аз трудно редя редове по поръчка.
Обаче сега се захванах с мерак -
дано предизвикам у тебе усмивка
и спомен оставя, приятелски, драг.

Желаем ти само красиви моменти,
приятели верни, дори един-два,
към теб да валят всеки ден комплименти
и всичко да ти върви по вода.

В дома ти любов и късмет да царуват,
да бъдете живи и здрави...добри!
Това са нещата, що повече струват
от злато, богатство и много пари.

Животът е път, по който вървим
и срещаме хора и хора...
Със тебе се знаем от скоро, нали?
Далече сме още от "една торба сол"...

От скоро се знаем, но нещо вродено
ме кара да мисля и кажа сега:

Случайно не носиш ти името Бистра,
символика има, и тя е в това -
да пазиш душата си все така чиста!
С огромна симпатия от всички ни ти честитя!

Защитено с авторско право

6 коментара:

  1. Честито на Бистра и поздравления за стихотворението,Веси!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни стихове,предназначени за ценен човек.......Браво,Веси!

    ОтговорИзтриване
  3. Роси, Миленка, голяма подкрепа сте ми. Прегръщам ви

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления за рожденичката! Само хубави неща да съпътстват живота ѝ!
    А за тебе, Веси, най-искрени комплименти! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хубава традиция, Весе!
    Убедена съм, че на рожденичката й хареса!
    Браво на теб и както казват руснаците - "Талантище!"
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Много се трогна рожденничката - три пъти пита "Ама това за мене ли го писа, ама верно ли?"
    Аля, мерси за похвалата, ама да речем "талантченце" ::)))

    ОтговорИзтриване