сряда, 21 май 2014 г.

Факела Любов 3 - Присъствие

Факела Любов


Стихотворение №3 от поредицата


ПРИСЪСТВИЕ


Аз ще бъда за теб пролетта,
дето жизнени сили ти дава
Аз ще бъда за теб през нощта,
хладен полъх във лятна жарава.
А когато завей есента,
ще ти бъда аз спомен тогава.
Ще ти бъда огнище, което
ще те топли през зимната вечер.
Ще ти бъда аз питката житена,
дето гладен си нявга сънувал.
Ще ти бъда вода бистроструйна,
дето никой не я е напивал.
Ще ти бъда аз ясна зорница,
твоят път нероден озарила.
Ще ти бъда аз ангел пазител.
Във душата ти влязла, ще светя-
ще ти бъда звезда от небето.
Ще ти бъда сълзата, която
с много мъка от теб се отделя.
Ще ти бъда ръката, която
щом потрябва - в юмрук ще се свие,
твоя хляб сам - сама ще изкара,
ще скрепи здрав съюз със добрите.

Туй богатство е твое.Вземи го.
Аз те чакам.Влюби се .

Защитено с авторско право

Няма коментари:

Публикуване на коментар