сряда, 19 април 2017 г.

Пролетна салата

Не устоях на салатката на Ани. Обаче си я промених по мой вкус. Който и вариант да изберете - ще ви се услади, сигурна съм!
Страхотна е тази салатка, и точно сега е момента да си я забъркате. Нямате авокадо у дома? Хей го магазина, на две крачки и дори дъжда не вярвам да ви спре:))



Продукти:
1 бр. меко авокадо
3 сварени яйца
3 стръка зелен лук
3 репички
2-3 стръка копър
3 с.л. заквасена сметана
1/2 ч.л. горчица
1 с.л. лимонов сок
1 с.л. зехтин
черен пипер
хималайска сол на вкус
щипка чесън на прах 
Приготвяне:
Нарязвам авокадото, яйцата, репичките и лука на кубчета, лука и копъра на ситно, добавям сметаната, горчицата, лимоновия сок, зехтина и подправките, разбърквам и поднасям. Продуктите ми бяха от хладилника и не съм охлаждала след приготвянето.
Вкусотия!






4 коментара:

  1. Ех, че хубава салатка си приготвила, Весе!
    Тъкмо като за моите яйца :)

    ОтговорИзтриване
  2. Интересна салатка!При Ани не съм я видяла,но твоят прочит много ми допадна,Весе!

    ОтговорИзтриване
  3. Веси,
    видях салатката при Ани, но и твоят вариант е интересен и много вкусен.Чудесно изглежда.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  4. Салатката е много вкусна, не се колебайте!
    У дома получи одобрение от всички!

    ОтговорИзтриване