петък, 3 март 2017 г.

Моята България

Шипка 














Моята Свободна България!

Честит 3 март!
Вместо шумно да празнуваме днес, нека надникнем в миналото си, нека се замислим какво искаме да бъде нашето бъдеще и си дадем равносметка достойно ли живеем самите ние, какъв пример даваме на децата си, влагаме ли смисъл в думата Родина...

И дано имаме достатъчно разум да не позволим само след броени дни Нашата Свободна България да отстъпи от своя демократичен път и да се върне в годините на мракобесието и тоталитаризма. Това би било в угода и интерес единствено на шайка народни предатели и техните близки и приближени, които умело се опитват да ни манипулират за пореден път.
Иска ми се да вярвам, че българския дух, духът на дедите ни го има!

11 коментара:

  1. Честит празник, Весе!
    На днешния ден се сещам да препоръчвам на всичките си близки и познати една нова книга от български автор - книга за всеки българин и всеки български дом. И понеже знам, че си запален читател и върл родолюбец, си позволявам да я препоръчам и на теб. "Господарката на Господа" се казва, а автор ѝ е Розмари Де Мео. Ако още не е попаднала в ръцете ти, намери я и не я пропускай!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поправка: "Стопанката на Господ"

      Изтриване
    2. Ирме, хиляди благодарности за тази препоръка, пък и за в бъдеще, ако нещо ти хареса, ще се радвам да споделиш.
      Да, една от големите ми страсти е четенето, но все по-малко време ми остава за художествена литература. Преди ползвах метрото за тази цел, но сега работя наблизо и ходя пеша, няма как, единствено вечер, крада от съня...но задължително с книга заспивам.
      Така ме заинтригува, че набързо изчетох отзивите в нета за тази книга, и да, права си - сигурна съм, че ще ми хареса.
      Обаче навсякъде е изчерпана и дали ще има нов тираж - не е ясно...:((( Но ще търся и попадне ли ми - ще споделя.
      Прегръдка!

      Изтриване
  2. Благодаря и честит празник, Весе,
    и аз вярвам, че "българския дух, духът на дедите ни го има"!
    Сърдечни поздрави за теб и прекрасни мартенски дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Любимо място! Поздравявам те за прекрасната публикация, Веси!

    ОтговорИзтриване
  4. Веси,
    честит празник на всички родолюбиви българи с малко закъснение ! Чудесни снимки на любимо, много красиво място.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, да, мястото е уникално, може би защото разказва...
      Поздрави!

      Изтриване
  5. Здравей, Кате. Книгата я има в сайта на Розмари Де Мео - narichane.com. Купих си я от там миналата седмица и я чета от почивните дни насам. Много е хубава, на мен ми дава МНОГО...Друга, в този дух е "Бабо, разкажи ми" на Ивинела Самуилова. Прекрасна българска писателка и деец, която се грижи с писанията си да запази и предаде нататък българщината.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жани, да, разбрах, упъти ме Ирма, че там я има книгата, ще поръчам тези дни. И на теб благодаря за препоръчаната книга, ще имам предвид и нея.
      Между другото скоро започнах нещо, предложено от теб преди време - Тайната на Ботичели, малко бавно ми се развива действието засега, пък да видим по-нататък как ще е:)

      Изтриване