неделя, 24 април 2016 г.

Честита Цветница, или Връбница! Руло със сладко от сини сливи

Честита Цветница, или Връбница!
Честит имен ден на всички именници!
Да е жив и здрав и моят именник, който носи името на първата пролетна билка!



Продукти:

4 яйца
1 к. ч. захар
1 к. ч. кисело мляко
2 ч. л. бакпулвер
2 бр ванилия
1 и 1/2 ч. ч. брашно
1 ч. ч. сладко от сини сливи
2 с. л. пудра захар





Приготвяне:


Разбиваме яйцата с захарта, добавяме киселото мляко, ванилията и брашното с бакпулвера.

Печем в правоъгълната тава към печката, върху хартия за печене, за 20-25 минути.
Изваждаме върху намокрена чиста кърпа и навиваме на руло, като отлепяме хартията.
Като изстине отвиваме, намазваме  със сладко от сини сливи и отново навиваме.
Поръсваме с пудра захар и сервираме !




Аз препекох блата и това доведе до начупването му, както и до това да остане леко сухо рулото, но с млекце го хапнахме.


Рецептата е по идея от Гответе с мен, в периода, в който посещавах сайта:), вече не си струва!






6 коментара:

  1. Да ти е жив и здрав именикът! Щом е сладичко, как няма да го хапнете. Хубаво си е станало рулото!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Траянче, напукано или не, сухичко или не - изяде се:)

      Изтриване
  2. С малко закъснение,но съм тук,Веси :)!Да е жив,здрав и щастлив твоят именик!Дълги години да се радвате един на друг и да се наслаждавате на семейството си!Рулото е повече от прекрасно!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче, аз с още по-голямо закъснение ти благодаря:)

      Изтриване
  3. Много силен детски спомен ми носи това прекрасно руло! Трябва някой ден да запретна ръкавите и да завия едно такова. Твоето е чудесно! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хе, прекрасно е, че съм събудила у теб детски спомен:)
      Не стана съвсем чудесно, но го излапахме и така.

      Изтриване