четвъртък, 21 януари 2016 г.

Още

Понякога си говорим по телефона...той е е на спирката и ме чака (всеки ден), а аз пътувам към него и на крачка разстояние продължаваме разговора, докато се усетим и разсмеем. Все има какво да си кажем, сякаш времето заедно все не достига.
Друг път можем с часове да мълчим, един до друг...и ни е хубаво...
Понякога ме ядосва, друг път аз него, но следващото утро вече е изтрило недоразумението и е преродило любовта с двойна сила.
За близо 30 години на пръсти се броят дните, в които сме нощували разделени.
Липсваме си във всеки един миг в който не можем да се видими и докоснем.
Знам, че силата на мисълта дори в тези моменти ни свързва и пази взаимно!
Ти знаеш, Любов!


Още

Още вятър в косите си имам
с дързък пламък в очите горя
и снагата ми стройна и млада е,
с грациозна походка вървя.

Още мъжките погледи спирам
не отричам, че ласкае това,
но е ценна любовта, която имам,
и не ме плаши днес старостта.

Да, след време и косите ще са в бяло,
и очите - сякаш във мъгла,
ще пълнея ли, слабея - кой ли знае,
и походката ще е едва, едва...

Всеки поглед пътьом ще отвръща
и възхита в никой няма да чета...
Само в твоите очи ще съм си същата -
съхранена ще е мойта красота...

Паднал кичур с обич ще приглаждаш,
във зеницата ми ще откриваш своя свят...
И снагата ми с ръце треперещи ще галиш,
пак ще милваш, ала с обуздана страст...


1.2016 г.
Защитено с авторско право

12 коментара:

  1. Веси, винаги да сте така, винаги! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Веси,
    пожелавам ти още дълги години споделени и чисти чувства един с друг.От това по - хубаво няма.Не всеки обаче е способен на това и много често чувствата и искрената обич остават несподелени.Затова има и толкова много разводи.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно! Просълзи ме и ми се прииска да го открадна:)

    ОтговорИзтриване
  4. Любовта е в основата на всичко, вдъхновение, жажда за живот... Пожелавам ви безброй приятни мигове и нека тази приказка да бъде вечна!

    ОтговорИзтриване
  5. Ей така да сте и следващите 2 по 30;)
    Харесвам хора, които се откриват, приемат, уважават и ценят, а не се състезават по между си. Браво, Весе. Прегърнете се от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Жани, Гери, Ели, Миленка, Петя, Кате, Марте, радвам се, че споделяме с вас не само рецерти, не само едно и също хоби, но и сходен начин на мислене! Понякога се отчайвам, че света се е побъркал и любовта е придобила изкривен вид в очите на мнозина! Ще продължа да вярвам в нея - истинската, единствената, недвусмислената, дори да съм последния човек на света, който го прави, но истински се радвам, че има и други...Благодаря Ви, мили момичета!

    ОтговорИзтриване
  7. Весе, за ме сте пример за любовта и вярността на един към друг. Възхищавам ви се.Прегръщам ви и двамата.
    Стиха е невероятен! Препрочитам го вече 5 път.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила ми приятелко, желая ви да сте щастливи, много щастливи, заслужавате го!

      Изтриване
  8. Много истинско, Весе!
    Пожелавам ти здраве за стройна походка до старини, смелост, с която все така да приемаш неизбежното и доволство от живота още дълги години занапред!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  9. Ирмичка, много те прегръщам!!!

    ОтговорИзтриване