сряда, 22 октомври 2014 г.

Салата или пастет от зелени домати

От мен пак една стара рецепта със стара снимка, но .... нямам време да пиша новите, а и старите също заслужават своето достойно място тук. Лошото е, че така и новите остаряват, докато им дойде реда...
Сега е сезонът на зелените домати по пазара, аз понякога си замразявам във фризера. :smile1:
Това е поредната рецепта, дадена ми от чистачката ни в службата - ромка. Салатата се оказа много лесна, много икономична и много вкусна :thumbup:

Салата или пастет от зелени домати

Продукти:
5-6 зелени домата
1 стрък праз лук
олио
сол
1/2 вр. копър
3-4 скилидки чесън
люта чушка по избор

Приготвяне:
Доматите се слагат в тенджера с вода, да ги покрие и се сваряват. Става много бързо. Пасират се или счукват в хаванче на едро. Празият лук също се пасира или нарязва на ситно и се добавя при доматите. Добавя се пресованият чесън и ситно нарязаният копър. Овкусява се със сол и олио, по желание се добавя и пасирана или нарязана ситно люта чушка. В зависимост от това дали ще е нарязано или пасирано се получава или салата или пастет - и двете много вкусни :thumbup:Редактиране на публикация

      

8 коментара:

  1. Така и не заобичах вкуса на зелените домати... Но пък може би точно това предложение може да промени този факт, Весе :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, знам ли...аз съм им фен в много варианти:)

      Изтриване
  2. Интересен прочит на зеления домат си ни направила,Веселушке:)))
    Така не съм приготвяла,но ми хареса идеята ти!Браво на теб:)))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се дружке виртуална:) че ти се стори интересно, опитай!

      Изтриване
  3. Ей, съвсем ново е за мен и задължително ще пробвам. Всъщност ставам още сега:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петя, ще чакам да споделиш резултата! Поздрави.

      Изтриване
  4. в нашата къща сме големи почитатели на зелените домати и ако още се намират по пазарите, ще опитаме твоето предложение, Веси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, радвам се, аз също обичам и пробвам различни рецепти със зелени домати, даже днес ми казаха нова, но ще направя и ако ми хареса - ще споделя.

      Изтриване